ייעוץ לפני חקירה

ייעוץ לפני חקירה

ייעוץ לפני חקירה במשטרה הינה הזכות החשובה ביותר שניתנת לכל חשוד בהליך הפלילי, לימים זכות זו הוכרה בפסיקתו של בית המשפט העליון כזכות יסוד מהותית שכל פגיעה בה עלולה לפגום בתקינותו של ההליך הפלילי ואף להביא לפסילת ראיות והודאת החשוד. לחקירה במשטרה ישנה משקל רב על גורל התיק ועתידו של הנחקר, בחדר החקירות כל מילה מוקלטת וכל תנועת גוף מצולמת והתנהגותו עלולה לחזק את החשדות שעומדות כנגדו ואף להביא להגשת כתב אישום חמור. לכן, על כל נחקר שזומן לחקירה במשטרה עליו לממש את זכותו ולדרוש לקבל ייעוץ לפני חקירה של עורך דין פלילי טרם יתחיל להיחקר.

מי זקוק לקבלת ייעוץ לפני חקירה – התשובה הינה ברורה וחד משמעית, כל אדם ללא יוצא מן הכלל שעומד בפני חקירה משטרתית. חקירה במשטרה הינה דבר בלתי צפוי ואין לדעת כיצד תיגמר, החוקרים יעשו כל שביכולתם על מנת להוציא מהחשוד מידע מפליל באמצעות שיטות חקירה מתוחכמות, לחלץ ממנו הודאה ולהחמיר את מצבו המשפטי. חקירה במשטרה אינה דבר שניתן להקל בו ראש מאחר שהשלכותיה עלולות להיות קשות, סיכויי הצלחתו של חשוד ללא ייעוץ לפני חקירה קטנים, ומנגד גדלים הסיכויים לנפילתו בתרגילי החקירה של החוקרים . לכן, חובה על כל חשוד לממש זכות זו, ולהיכנס לחדר החקירות מוכן ובכך למנוע הפתעות ונזקים כמו מעצרים והגשת כתב אישום מיותר.

עברת עבירה ? נעצרת ? זומנת לחקירה במשטרה ? מעוניין לקבל ייעוץ לפני חקירה ? עורך דין פלילי יובל קומפלר מתמחה בייצג חשודים ומתן ייעוץ לפני חקירה בכל תחנות המשטרה בארץ, חייג עכשיו 050-676-5018 לפני שיהיה מאוחר מידי.

ייעוץ לפני חקירה במשטרה

חקירה במשטרה הינה האירוע המכונן ביותר בחייו של כל אדם, מאחר שבמהלכה יהיה הנחקר מצוי תחת לחץ נפשי רב, וכנגדו יוטחו בו האשמות חמורות שבגינם עלול להיות מוגש כנגדו כתב אישום שבסופו יורשע ויוטל עליו עונש מאסר ממושך. לכן, עם חקירה במשטרה אסור להתמודד לבד, על כל נחקר להיעזר בהקדם האפשרי בשירותיו של עורך דין פלילי על מנת לקבל ייעוץ לפני חקירה, ובכך להיכנס לחדר החקירות מוכן לאחר הדרכה של גורם מקצועי, ובסופה יצלח את האתגר שעלול להיות המאורע הגורלי ביותר בחייו.

כל הטעויות הקריטיות של נחקר במהלך חקירתו קורות מהסיבה שבחר לוותר על זכותו לקבלת ייעוץ לפני חקירה של עורך דין פלילי מקצועי. סיבת הוויתור עלולה לקרות ממספר סיבות כמו שכנוע של צוות החקירה ולחץ שמופעל עליו מצד החוקרים, אי הכרת זכותו לקבלת ייעוץ, ומהסיבה החמורה ביותר שהנחקר חושב שהוא "יסתדר בחקירה בכוחות עצמו" ללא עזרה של גורם מקצועי.

חקירה משטרתית הינה השלב הראשוני שפותח את ההליך הפלילי וגם השלב המכריע ביותר, במהלך החקירה יקבעו עוצמת החשודות כנגד החושד, מידת מעורבותו בחקירה, האם ייעצר והאם יוגש כנגדו כתב אישום. התמודדות בחקירה ללא כל הכנה מוקדמת הינה משימה בלתי אפשרית, דברים שיאמרו במהלך החקירה מפיו של החשוד בלתי ניתנים לשינוי ויהיו להם השלכות חמורות לעתידו. לכן, יש לפעול בהקדם לקבלת ייעוץ לפני חקירה משטרתית טרם התחילה, ובכך לצלוח את הרגע המכריע ביותר בחייו. להלן עשרה כללי ברזל שיסייעו לכל חשוד לצלוח חקירה במשטרה:

כלל ראשון, מיד לאחד שנודע לך על ידי שיחת טלפון, עיכובך על ידי שוטר או מעצרך, על דרישתך להגיע לחקירה במשטרה, עליך לנסות לדלות כמה שיותר פרטים על החשדות שעומדות נגדך והסיבה שבגינה עליך להיחקר, וזאת במטרה להגיע לחדר החקירות כמה שיותר מוכן ולהימנע מהפתעות. יודגש כי במקרים רבים המידע הראשוני שיימסר לך הוא מינימלי ולא מפורט.

שני, לאחר בירור הסיבה והחשדות שעומדות כנגדך חובה עליך לנצל את זכותך וליצור קשר בדחיפות עם עורך דין פלילי על מנת לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה. ככל שאתה כבר בתחנת המשטרה תדרוש מהחוקר ליצור קשר עם עו"ד, ואל תסכים להתחיל להיחקר טרם קיבלת ייעוץ. פעולה זו תביא לבניית גרסה אמינה שתחליש את עוצמת החשדות נגדך, תמנע מעצר מיותר, ואף במקרים רבים תביא לסגירת תיק החקירה עקב חוסר אשמה.

שלישי, החוקרים של משטרת ישראל מיומנים לבצע את עבודתם באופן מקצועי שיביא לשבירתו של הנחקר וחילוץ הודאתו בשלב מוקדם. האינטרס האישי שלך לא עומד לנגד עיניהם וכל מטרתם הוא להפיל אותך ולחזק את החשדות שעומדות נגדך. רק עורך דין פלילי ירצה בטובתך האישית וישמור על זכויותיך.

רביעי, אסור ליפול למניפולציות, לרשות החקורים יש מגוון רחב של כלים שאיתם הם מנהלים חקירתם, לחוקר מותר לשקר ולספר שישנם עדים שהעידו נגדך, ואף לומר שיש ראיות רבות שמוכיחות את מעורבותך בעבירה. ייעוץ לפני חקירה משטרתית יעשה לך סדר, ובמהלכו תקבל הדרכה על אותן התחבולות שבהן ישתמשו החוקרים נגדך וככך תמנע את נפילתך בחקירה.

חמישי, עליך להידבק בגרסה אחת ולא לסתור את עצמך, שינוי גרסאות במהלך החקירה יעיד על כך שהנחקר משקר ומנסה לעשות מקצה שיפורים. יש להידבק בגרסה שקיבלת מאת עורך הדין במהלך הייעוץ ולא לסטות ממנה.

שישי, להיות מודע לכך שלאורך שהותך בתחנת המשטרה, בתוך או מחוץ לחדר החקירות, כל תנועות הגוף שלך, וכל מילה שתצא מפיך מוקלטות ומצולמות.

שביעי, עליך לחשוד בכולם, מאחר שהאדם שיושב לידך עלול להיות מדובב. במשך שהותך בתחנת המשטרה אל תסמוך על אף אחד, תדע שאין דבר כזה מקריות והאדם "שבמקרה" מנסה לפתח איתך שיחה עלול היות מדובב. תחנת משטרה אינה מקום להכיר חברים חדשים, לכן, אסור לדבר עם אף אחד ולהימנע מלנסות להתחבר עם אנשים חדשים לאורך כל שהותך.

שמיני, לא לנסות לרצות את החוקרים ולענות על דברים שאתם לא יודעים, "לא יודע" זו גם תשובה. בהמון מצבים החוקרים מפעילים לחץ רב על מנת לחלץ תשובות מהנחקר, וכתוצאה מכך הנחקר מוסר תשובות שהן פרי דמיונו שהמציא במטרה לרצות את חוקריו, ובכך הוא נתפס בשקרים שמחזקים את החשדות נגדו.

תשיעי, בשום מצב אין להודות במעשים שלא עשיתם. לאחר שהודית בחקירתך זו נקודת אל חזור שבמקרים רבים תהיה בלתי ניתנת לתיקון ויהיו לכך השלכות חמורות כמו הגשת כתב אישום. חשודים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם כתבי אישום חמורים בעקבות הודאה שקרית שנמסרה בשוגג.

עשירי, לאחר סיום החקירה תידרש לחתום על הודעתך ובכך תאמתו שכל מה שנכתב אכן נאמר על ידך. עליך לקרוא באיטיות בקפדנות מילה אחר מילה אות אחר אות, ואם מצאת חסרים או ליקויים תדרוש מהחוקר את התיקון או השלמה של פרטים שהושמטו או סולפו, ככל שנענית בשלילה תסרב לחתום על הודעתך בדרישה שסיבת הסירוב תצוין על ידי החוקר.

מסקנה, חקירה אינה משחק, זה הרגע החשוב ביותר בחייך, השלב המכריע ביותר בהליך הפלילי ובו יקבע עתידך, האם תיעצר ויוגש נגדך כתב אישום. ככל שאתה לא רוצה להמר על חייך עליך להגיע אליה מוכן ולקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה.

סעיף חוק לעניין ייעוץ לפני חקירה

ייעוץ לפני חקירה הינה זכות בעלת ערך עליון שהוכרה בפסיקותיו של בית המשפט כזכות החשובה ביותר שניתנת לחשוד בהליך הפלילי, לאורך השנים הפסיקה קבעה כי פגיעה ניכרת בזכות זו תביא לפסילת הודאתו של החשוד והראיות שעומדות כנגדו. בעבר חשודים רבים קופחו עקב כך שלא ניתנה להם האפשרות להיוועץ עם עו"ד טרם החלה החקירה בעניינם, וכך המשטרה חילצה הודאות שווא תוך פגיעה חמורה בזכויותיהם, עד אשר התעוררו המחוקק ובית המשפט, וקבעו כי זכות ההיוועצות בעלת ערך עליון שאין למנוע אותה מהנחקר. להלן הסעיף הרלוונטי מתוך חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה – מעצרים):

זכות העצור להיפגש עם עורך דין

34. (א) עצור זכאי להיפגש עם עורך דין ולהיוועץ בו.

(ב) ביקש עצור להיפגש עם עורך דין או ביקש עורך דין שמינהו אדם קרוב לעצור להיפגש עמו, יאפשר זאת האחראי על החקירה, ללא דיחוי.

(ג) פגישת העצור עם עורך הדין תיעשה ביחידות ובתנאים המבטיחים את סודיות השיחה, אולם באופן המאפשר פיקוח על תנועותיו של העצור.

(ד) נמצא העצור באותה עת, בעיצומם של הליכי חקירה או של פעולות אחרות הקשורות בחקירה, באופן שנוכחותו נדרשת כדי להשלימם, ועריכת הפגישה עם עורך הדין ללא דיחוי, כאמור בסעיף קטן (ג), מחייבת את הפסקתם או את דחייתם למועד אחר, והקצין הממונה בדרגת רב פקד ומעלה (להלן בסעיף זה – הקצין הממונה) סבר כי הפסקתם או דחייתם עשויה לסכן, באופן ממשי, את החקירה, רשאי הוא להורות בהחלטה מנומקת בכתב, שפגישת העצור עם עורך הדין תידחה לזמן הנדרש כדי להשלים את הפעולה, ובלבד שההפסקה לא תעלה על שעות ספורות.

(ה) סבר הקצין הממונה כי פגישת העצור עם עורך הדין עלולה לסכל או לשבש מעצרם של חשודים נוספים באותו ענין, למנוע גילוי ראיה או תפישת דבר שהושג בקשר לאותה עבירה, רשאי הוא להורות, בהחלטה מנומקת בכתב, שהפגישה תידחה לתקופה הנדרשת, ובלבד שהיא לא תעלה על 24 שעות משעת המעצר.

(ו) על אף הוראות סעיף קטן (ב), רשאי הקצין הממונה בהחלטה מנומקת בכתב להורות שלא לאפשר פגישת עצור עם עורך דין, לתקופה שלא תעלה על 48 שעות משעת המעצר, אם שוכנע שהדבר דרוש לשם שמירה על חיי אדם או לצורך סיכול פשע, או שהדבר כרוך בעבירת בטחון והתקיימה עילה מהעילות המפורטות בסעיף 35(א); אין בהוראות סעיף קטן זה כדי לגרוע מזכותו של עצור, שביקש זאת, שתינתן לו הזדמנות סבירה להיפגש עם עורך דין לפני שיובא לבית המשפט בענין מעצרו.

מספר נקודות חשובות שניתן ללמוד מן הסעיף שלעיל:

ללא דיחוי – לאחר שביקש החשוד, בכל שלב של החקירה משטרתית, לפני תחילתה או במהלכה, להיפגש עם עורך דין פלילי במטרה לקבל ייעוץ לפני חקירה, הממונה על החקירה מחויב להפסיק מיד את חקירתו ולאפשר לקיים את הפגישה בניהם באופן מיידי. על פי פסיקתו של בית המשפט החוקר מחויב להמתין לקיום הפגישה פרק זמן של כמה שעות עד לסיומה ורק לאחר מכן להמשיך את החקירה.

פגישה בתנאים שמבטיחים סודיות ופרטיות – כידוע תחנות משטרה ובפרט חדרי החקירות ממותקנים באמצעים טכנולוגיים כמו מצלמות ומכשירי הקלטה, אך מנגד הפגישה בין עו"ד ללקוח תיעשה ביחידות ופרטיות בלי כל האזנה על מנת לשמור על חיסיון מוחלט.

חריג – הממונה על החקירה רשאי שלא לאפשר פגישה בין עורך דין פלילי לנחקר, ולדחותה לפרק זמן של 24 שעות (ו- 48 שעות בעבירת טרור), אך ורק אם סבר כי חקירתו הכרחית לצורך שמירה על חיי אדם, וכי והפסקתה לטובת הפגישה תסכל את מעצרם של חשודים נוספים.

ייעוץ לפני חקירה - עורך דין פלילי יובל קומפלר

זכויות חשוד במהלך חקירה

על אף מעמדו המורכב של חשוד בחדר החקירות, ותחושת ההשפלה שהוא עלול לחוות מצד צוות החקירה, מוקנות לו לא מעט זכויות מכוח החוק שמטרתן העיקרית היא לשמור על כבוד האדם ותקינות הליך החקירה במטרה להגן על החשודים למנוע מסירת הודאות שווא. על החוקר קיימת חובה להקריא וליידע את החשוד על אותן אותן הזכויות, ולאפשר לו להשתמש בהן ללא כל תנאי. להלן מספר זכויות שעמדות לכל חשוד במהלך חקירה משטרתית:

הסברה על זכויות החשוד – קיימת חובה על החוקר לפני כל תחילת חקירה להקריא ולהסביר בפני החשוד, בשפתו ובלשון מובנת לו, את כל זכויותיו שעומדות לרשותו במהלך חקירתו, ולא ימנע ממנו להשתמש הן.

אזהרת החשוד – לפני כל תחילת חקירה קיימת חובה על החוקר להזהיר את הנחקר על מעמדו כחשוד, ועל כך שהוא נחקר תחת אזהרה, ויפרט בפניו את כל חשדות שעומדות כנגדו.

זכות להתייעץ עם עו"ד – חלה חובה על החוקר ליידע את החשוד לפני תחילת החקירה על זכותו לקבל ייעוץ לפני חקירה על ידי עורך דין פלילי בכל שלב שיבחר. ככל שהחשוד בחר לקבל ייעוץ, יעצור החוקר את החקירה באופן מיידי ויאפשר את הפגישה. 

חקירה בשפתו של החשוד – לכל חשוד עומדת הזכות להיחקר בשפה המובנת לו על מנת שיוכל להתמודד ולהפריך את החשדות נגדו באופן הוגן, ובכך ימנעו טעויות ופערים מהותיים בתוצאות החקירה בעקבות חוסר הבנה.

שמירה על זכות השתיקה – חובה על החוקר ליידע את החשוד לפני תחילת החקירה על זכותו לשמור על זכותו לשמור על שתיקה, והנחקר רשאי לשתוק ולהימנע מלענות על שאלות מפליליות לכל אורך חקירתו.

היתרונות בקבלת ייעוץ לפני חקירה

הליך החקירה הינו השלב הראשוני והחשוב ביותר בהליך הפלילי, בשלב זה תקבע משטרת ישראל את עוצמת החשדות שעומדות כנגד החשוד, תבקש את מעצרו והגשת כתב אישום נגדו. לנוכח מורכבותו והשפעתו של הליך החקירה קבע המחוקק מספר זכויות שיעמדו לרשותם של הנחקרים בחשד לביצוע עבירות פליליות, אך למרות זאת, ישנם כאלה שפועלים בפזיזות ובוחרים שלא לממשם, ומוותרים על זכותם לקבלת ייעוץ לפני חקירה, הזכות החשובה ביותר, ובכך עושים טעות הרת גורל שתסבך את מצבם המשפטי.

כאשר חשוד נחקר בחשד לביצוע עבירה פלילית מופעל כנגדו מכבש לחצים שנועד לשבור את רוחו ולחלץ ממנו אמירות מפלילות בפרק זמן קצר, לשם כך קבע המחוקק מספר זכויות חשובות שנועדו להטיב עם מצבו ולשמור על תקינות ההליך. הזכות החשובה ביותר מתוך סל הזכויות שמקנה החוק לחשודים היא קבלת ייעוץ לפני חקירה, זכות זו תסייע לחשוד בגוון מישורים כגון הכרת הליך החקירה והמכשולים שנועדו להפילו. להלן מספר יתרונות מהותיים בקבלת ייעוץ לפני חקירה במשטרה:

שמירה על זכויות החשוד – ככל שהנחקר יהיה מודע ויממש את זכויותיו כך תתקשה המשטרה בחילוץ הודאתו, לכן במקרים רבים החוקרים מונעים מהנחקרים את זכויותיהם על מנת לחלץ את הודאתם ומידע מפליל בפרק זמן קצר. תפקידו של עורך דין פלילי הוא ללוות את הנחקר לכל אורך שהותו בתחנת משטרה, לתת ייעוץ לפני חקירה, במהלכה ולאורך כל שהותו בתחנת המשטרה לשמור על תקינות ההליך ולוודא כי כל זכויותיו יישמרו ושהחקירה מתבצע על פי הכללים.

בניית גרסה אמינה – ברוב המקרים חשודים מכשילים את עצמם בחקירתם לנוכח העובדה שלא הצליחו להציג את עמדתם, ומסרו גרסה שאינה ברורה, פגעו באמינותם ונכשלו בשכנוע החוקרים. ייעוץ לפני חקירה של עורך דין פלילי יעשה סדר בדבריו של הנחקר, ויסייע לו בבניית גרסה יציבה שתתמקד בנקודות החשובות, ולהציג את טענותיו על הצד הטוב ביותר במהלך חקירתו וזאת במטרה לשדר אמינות אצל החוקרים ולהחליש החשדות שעומדות כנגדו, ובכך ימנע הגשת כתב אישום מיותר.

מתן יחס הולם לנחקר – כאשר חשוד מגיע לתחנת משטרה הוא מצוי בסביבה עוינת, וצריך להיחלם לבדו מול מערכת שלמה שכל מטרתה היא להפלילו. לבדו וללא ליווי מקצועי צמוד החשוד עלול שלא להילקח ברצינות על ידי צוות החקירה, ימסרו לרשותו חלקי מידע ואף לא ימומשו כל זכויותיו במכוון לאור העובדה שאינו מודע להן. ומנגד, כאשר מלווה החשוד על ידי עורך דין פלילי משתנה כל מאזן הכוחות, יחסיהם של חוקריו יהיה שונה מאחר שהם מודעים לגב המשפטי שיש מאחוריו, וכל טענה ותלונה שיעלה בחקירתו תילקח בכובד ראש.

מניעת מעצרים מיותרים – חקירה משטרתית היא השלב הראשון לבירור מעורבותו של הנחקר בעבירה, ובמהלכה עלול להתחזק החשד נגדו, ובעקבות זאת תבקש המשטרה מבית המשפט את מעצרו. חשוד שבחר לממש את זכותו לקבל ייעוץ לפני חקירה על ידי עורך דין פלילי יכנס מוכן לחדר החקירות, מצויד בגרסה אמינה ומשכנעת שתצביע על חפותו, ותגרום לחוקר לגבש דעה חיובית. ייעוץ מקצועי יביא להחלשה משמעותית שלהחשדות שעומדות כנגד החשוד, ובכך תמנע המשטרה לבקש כנגדו מעצר ימים.

מניעת הגשת כתה אישום – כניסה לחדר החקירות ללא כל הכנה וייעוץ מקצועי תסלול עבור החשוד מסלול לעבר חורבן משפטי, חוסר מוכנות לחקירה ראשונית יביא להשלכות הרות גורל בעניינו של הנחקר ואף תביא להגשת כתב אישום נגדו. ויתור על ייעוץ והכנה למה שיתרחש בחדר החקירות יביא למסירת גרסה מפלילה שלא משדרת אמינות, ובסופה יתחזקו החשדות שעומדות כנגד החשוד. מטרתו העיקרית של קבלת ייעוץ לפני חקירה עד ידי עורך דין פלילי היא מניעת הגשת כתב אישום נגדו על ידי בניית גרסה אמינה שתחליש את עוצמת החשדות, ומתן הדרכה לגבי תרגילי החקירה והמכשולים שאיתם יתמודד בחדר החקירות. 

עורך דין פלילי חירום לקבלת ייעוץ לפני חקירה

חקירה במשטרה הינה מצב חירום מאחר שהשלכותיה עלולות להיות הרסניות לגבי עתידו ועתיד משפחתו של הנחקר, החקירה הראשונה היא זו שתקבע את רמת מעורבותו של החשוד בעבירה, וללא כל הכנה מוקדמת למה שמחכה לו בחדר החקירות יתחזקו החשדות שעומדות נגדו. אופן יידוע החשוד על חקירתו יכול להתקיים במספר דרכים:

מעצר יזום – כאשר המשטרה מבקשת מבית המשפט להוציא צו מעצר כנגד חשוד לאור העובדה שקיימם מידע שמצביע על חשד לביצוע עבירה, המעצר נועד להביאו לצורך חקירתו ובירור מעורבותו. תרחיש זה מהווה מצב חירום, ועל כל חשוד שנעצר לצורך חקירתו לדרוש באופן מיידי קבלת ייעוץ לפני חקירה על ידי עורך דין פלילי.

הזמנה טלפונית – פעמים רבות הזמנתו של חשוד לחקירתו בתחנת משטרה תיעשה על ידי החוקר באמצעות שיחת טלפון, בשיחה יציג עצמו החוקר בנחמדות וישמע "נחמד", ולא ימסור פרטים על סיבת החקירה על מנת להסתיר ולטשטש את חשיבתה וחומרתה. לאחר שיגיע החשוד לתחנת המשטרה באופן חופשי חוקריו יידעו אותו כי הוא חשוד בביצוע עבירות חמורות. חשוב לזכור, זכרו שחקירה משטרתית הינה מצב חירום, ועליך ליצור קשר ללא דיחוי עם עורך דין פלילי חירום לצורך קבלת ייעוץ לפני חקירה ברגע הראשון שנדרשת להיחקר. 

צריך ייעוץ לפני חקירה ?

חקירה במשטרה הינה השלב הראשוני והחשוב ביותר שיש בהליך הפלילי, מטרתה של החקירה היא בירור עוצמת החשדות ומעורבותך בעבירה ובסופה יוחלט האם להגיש נגדך כתב אישום או לסגור את תיק החקירה. לכן, ככל שנודע לך על חקירה המתנהלת נגדך, עליך ליצור קשר באופן מיידי עם עורך דין פלילי מומלץ. במהלך החקירה יופעל נגדך לחץ נפשי, מניפולציות ותרגילי חקירה פסיכולוגיים שנועדו לשבור אותך ולהודות במיוחס לך. חשוב שתדע שהחוקרים במשטרת ישראל אינם חבריך, הם בסך הכול מבצעים את עבודתם, במהלך החקירה ינסו לשכנע להודות במטרה "לעזור" לך, אך היחיד שבאמת רוצה בטובתך הוא עו"ד.

ככל שזומנת לחקירה במשטרה או נעצרת תפעל ללא דיחוי לממש את זכותך ותדרוש לקבל ייעוץ לפני חקירה על ידי עורך דין פלילי תותח, ותסרב להתחיל להיחקר עד לאחר קבלתו. במקרים רבים ייעוץ מקצועי ימנע מעצרים ויביא לסגירת התיק החקירה נגדך עוד בשלב מוקדם של ההליך בגין חוסר אשמה, ובכך ימנע הגשת כתב אישום מיותר.

עורך דין פלילי יובל קומפלר מתמחה במתן ייעוץ לפני חקירה, זמין לשירותך 24/7 במספר 050-676-5018, חייג עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי.

צריך עורך דין פלילי ?
חייג עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי
לחץ לשיחת ייעוץ
050-676-5018